Κινούμενα γράμματα

Φροντιστήρια "Μπαχαράκη" Η Εκπαίδευση στις καλύτερες στιγμές της

20 Απρ 2012

Έκθεση Γ΄ Λυκείου "Η Πειθώ στη Διαφήμιση "


Η ΠΕΙΘΩ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ






§    Στόχος της διαφήμισης είναι, η προώθηση εμπορικών, πολιτικών και κοινωνικών επιδιώξεων. Η προσπάθεια της προώθησης αυτής στηρίζεται σε ένα σύνολο στρατηγικών πειθούς, με κυρίαρχες την επίκληση στο συναίσθημα και σπανιότερα την επίκληση στη λογική.


§      Πιο συγκεκριμένα, αξιοποιούνται οι τεχνικές:

1.     του συνειρμού ιδεών

2. της αναλυτικής περιγραφής και επίδειξης των ιδιοτήτων του προϊόντος

3.     της επίκλησης στην αυθεντία

4.     της επίκλησης στο συναίσθημα

5.     της επίκλησης στη λογική

6.     του λανθάνοντος αξιολογικού χαρακτηρισμού.

§ Ως επικοινωνιακός κώδικας για την άρθρωση του διαφημιστικού μηνύματος χρησιμοποιούνται ο ήχος, η εικόνα και ο λόγος. Ο λόγος χαρακτηρίζεται από τη χρήση νεολογισμών, τον πλεονασμό επιθέτων και επιρρημάτων, τις επαναλήψεις, τις υπερβολές, το οικείο ύφος, τον προτρεπτικό τόνο, την τάση προς τη συνθηματολογία, τη μεταφορική και υπαινικτική χρήση λέξεων, τα λογοπαίγνια κ.λπ.

Φροντιστήρια Μπαχαράκη

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ιωάννης Κανακούδης

Ιωάννης Κανακούδης
Ιωάννης Κανακούδης - Προϋπόθεση Επιτυχίας

Επισκέπτες

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

Η " Οξύνοια " στο Facebook

Αναγνώστες

Λογότυπος